9.03.2016

İZAHSIZ GÜNLER


Elimdeki bira bardağı ile kolalı yaka gömleğimin uyumsuzluğu gibi izahatı gereksiz bir gündü. Topuk tıkırtısını, konuşmasına tercih ettiğim insanları o kadar güzel dinlemiyordum ki, öylece dalmış sokak başındaki köfte ekmek ile tercih yapmaya çalışıyordum.

Gayri resmi bir ciddiyetsizlik vardı üzerimde, ruh serseriliği de olabilir. Yoksa kimsenin sucu değildi, kelime dağarcığının kısıtlı, öz güvenin tavan, zekanın kıt, aklın havada olup, konuşurken ne durumda olduğunun farkında olmamak, üzülerek dinliyor, eğleniyordum. Hatta meselenin derinliğini yeni kavramış gibi, şaşkın tavırlarla, tepkiler verdiğim bile oldu. Geç olmuştu, bu gereksiz günün sonu klasik bitmemeliydi, uydurulmuş kelimelerden bulup kalktım, manasızca yürümeye başladım.
Böyle olur bazen, gerekli resmiyetler, yarım aklınızı bıraktığınız yerler, sizi izahı gereksiz yerlere götürür, adapsız makam şarkıları dinletir ve köşedeki köfte ekmek ile anlamsız iki göz arası tercih yaparken bulursunuz kendinizi…

Köfte ekmek güzeldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder