11.23.2010

İÇİMİZDEKİ YOLCULUK


Kendi yolculuğumuzun resmini çizeriz gerçek renkleri kullanırken…Her şeyi dışarıda ararken kendi içimizdeki benin farkından habersiz hayatı bu kadar zannederek,yaşarız..

Ne için dünyada olduğumuzu bilmeden sınırlar çizeriz sonsuzluk içinde olduğumuzu bilmeksizin okullar okur,çalışır,gezer,arkadaşlıklar kurarız korkularımız bizi yönetirken..Kendimizi sorgularız hafiften kaçar geriliriz ama hep önümüze bakarız merak ve keyifle izleriz..Kendimizi hiç tanımadığımız gerçekleri görürken yaşadıklarımızı neden yaşadığımızı anlarız…
Giderken unutmayı,dönerken bulmayı olduğundan fazlasını istesek de bütün meraklarımız kendimiz üzerinedir…Ne varsa hayata dair bir yerlerde ararız,her şeyi kendi içimizde bulduğumuzda gidilen yol mu,yoksa zamanda yolculuklara verdiğimiz anlam mı yanlış,anlayamayız yada anlamak istemeyiz…

Bazen mutlu olmak için yollar çizer yolculuklar yaparız,yolun sonunu görmeden başladığımız yeri unuturuz…Hayatın üzerine koyarak yaşamayı,kat ederek gitmeyi yeğlesek de her son bir başlangıç olur bizde...

Düşünerek bitmeyen o yollar ve yolculuğun ta kendisi;içimizdeki ben…

5 yorum:

  1. yazını okurken hayatı bazen ne kadar da hafife aldığımızı gördüm..aslında her şeyin zannetmelerimizden ileri geldiğini de..Zamanın değerini bilmeden,hayatı sorgulamadan,kısacası yaşadım demek için yaşadığımızın da farkına vardım..

    içime tuttuğun ışık için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Yazınızın genelini çok beğendim aşağıdaki cümleyi çok tuttum. Bence de Kendisinin farkına varan hayatında fark yaratır...

    "Bazen mutlu olmak için yollar çizer yolculuklar yaparız,yolun sonunu görmeden başladığımız yeri unuturuz…Hayatın üzerine koyarak yaşamayı,kat ederek gitmeyi yeğlesek de her son bir başlangıç olur bizde.."

    YanıtlaSil
  3. ''Bazen mutlu olmak için yollar çizer yolculuklar yaparız,yolun sonunu görmeden başladığımız yeri unuturuz…''
    Anlık mutluluk yaşamaktır belkide sonunu görememenin sebebi yada unutmak olmalı... bi mutlulukla yol almak sonunu bilmeden! bi kaç adımdan sonra yalnızsın...sonra yeni başlangıçlar ararsın kimileri için sadece anlık olan...

    YanıtlaSil
  4. Yazı içersinde sizin için anlam ifade eden cümleler bulmanıza mutlu oldum değerli yorumlarınızı paylaştığınız için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil