11.15.2010

FARKLI PENCERELERDEN BAKMAK


Hayata farklı pencerelerden baktığımda yaşadığım hayatın bir çok andan oluştuğunu gördüğümdü beni inandığım masallardan vazgeçiren..Yaşarken uzun olduğunu bildiğim hayatın aslında küçük anlardan oluştuğunu ve bu anlara farklı pencerelerden baktığımda farklı anlamlar verdiğimi gördüm...

Her defasında farklı bir sahne farklı bir roldeymişim ve aynı kişiler,aynı nesneler farklı dekorlardaki anlık senaryolarımda sahneyi tamamlamışlar..Ne olacağıma hep ben karar vermişim ama her nedense hep kendim olmuşum…

Seçimler yapmışım her seçimin bir kaybediş ve her tercihin bir vazgeçiş olduğunu bilmekten habersiz..Ama neyin değerli olduğunun kararını yine ben vermişim ve bu yüzden kaybetmemişim...

Yaşamaya değer anları paylaşacağımız sahnelerde kimlerle hangi anı yaşayacağımıza karar verirken,öyle seçimler yapmalıyız ki bütün pencerelerdeki görüntüsü aynı olsun hayattın…

Hayata hiç farklı pencerelerden baktınız mı?

3 yorum:

  1. Her seferinde hiç beklemediğim bir konuyla buluşturuyorsun beni :)Evet herseçim bir vazgeçiş ama bu seçimler sonucunda elimizdekiler kazandıklarımız olsun hep.Belki bu yüzden farklı pencerelerden bakmalıyız hayata en iyisi bizim olsun diye :)Ne diyebilirim ki yine çok güzel olmuş .Ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Önemli olan faklı pencerelerden bakmak değil, aynı şeyi görmektir.Birlikteliğin temelinde bu vardır.

    YanıtlaSil
  3. Her secimin bir kaybediş ve her tercihin bir vazgeçiş olduğunu bilsen de bilmesen de sonucta bi secim yapmak zorundasin yani kaybetmek zorundasin istesen de istemesen de,ya da Polyannacilik oynayip sadece kazandigin taraftan da bakabilirsin pencereye.
    Guzel .

    YanıtlaSil