5.30.2010

HOŞGELDİNİZ


Hayatınıza hiç uzaktan baktınız mı? Ben baktım! Çok çabuk geçiyor zaman, hayat öyle akıp giderken içinde kaybolup gidiyoruz, peki kendimiz için ne yapıyoruz, ya hayallerimiz için? Aslında kendimize itiraf edemesek de çok fazla bir şey yok ortada...Ha birde mutlu olduğumuz,üzüldüğümüz,sevindiğimiz yaşayamadığımız ya da öylesine yaşadığımız farklı olabilirdi dediğimiz anlar…

İşte kısaca böyle; Ben hayatı izlediğimde bunları düşündüm ve hayatımı elime alıp kendim ve hayallerim için yaşayacağım bir hala getirmeye ve yeniden tasarlamaya karar verdim...Neden biraz daha keyifli ve farklı olmasın ki diye düşündüm...Ve bir çok şey yapmaya başladım bunlardan biride birçok kalıplaşmış siteleri takip etmek yerine bir blog yapmaya karar vermek oldu…

Bu blog da ;
Gittiğim bir mekan,farklı yerlerde yediğim güzel bir yemek, okuduğum bir kitap, dinlediğim bir müzik, gezdiğim, seyahat ettiğim yerler hakkındaki yorumlarım,oraya ait resimlerim ve tavsiyelerim,yolda yürürken gördüğümüz ilginç bir sahne, rastgele tanıdığımız kişiler ve ilgimizi çeken özellikleri veya beğendiğimiz bir yazı ve birçok yaşanan olay hakkındaki düşüncelerim..Kısaca hayattan aldıklarım,hayatın benden aldıkları…

Tekrar Hoş geldiniz,İyi Vakit geçirmeniz dileğiyle…

15 yorum:

  1. hayırlı uğurlu olsun umarım istediğin gibi olur başarılar

    YanıtlaSil
  2. Tşk ederim zafer abicim..

    YanıtlaSil
  3. hayatımıza kattıgın her yeni güzellik için sonsuz teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Sukruuu my frendaa :) Çok güzel bir başlangıç; kendin kadar sıcak bir karşılama metni ve gayet samimi sözler... Müthiş bir enerjin var oLum senin ya, iyi ki tanımışım seni. Bloğunu keyifle takip ediyor olacağım Sukrudjan... Run Forrest, run! :D

    YanıtlaSil
  5. çok ıyı bı blog hazırlamıssın, umarım ıstedığın her hayalı gerceklestırırsın...

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim nihatcım,bende iyiki tanımışım seni,iyiki varsın.herzaman olman dileğiyle..

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı uğurlu olsun. Karşılama metnin çok sıcak ve samimi olmuş tebrik ediyorum . :)

    YanıtlaSil
  8. Dün yorum yazdım, ama gönderilemedi. Bugün yeniden deniyorum.

    Keyifli bir uğraşın olur bu blog, dilerim.

    YanıtlaSil
  9. Hayat nefes aldığın dakikalarla değil nefesini kesen anlardan ibaretse ve insanı, sosyal bir varlık olarak çevresinden ayrı düşünemeyeceğimize göre Şükrü Kardeşim içten fikirlerini burdan takip etmekten büyük mutluluk duyucağım.

    YanıtlaSil
  10. Tşk ederim Barış güzel düşüncelerin için..

    YanıtlaSil
  11. Bugünlerde çok moda oldu herkes bir blog açıyor ve bunu sırf bu modaya uymak için yapan insanlar var. ama sen farklılık yaratıcaksın bence, birkere süslü kitap cümlelerinden uzak, gerçek ve samimi bir karşılaman var, herkes birşeyler yazabilir paylaşabilir mesajı veriyor bu...çok güzel :))
    Özge ;)

    YanıtlaSil
  12. Farklı düşünce ve güsel yorumun için çok teşekkür ederim özgecim..

    YanıtlaSil
  13. yazıların çok güzel olmuş başarılarının devamını dilerim...

    YanıtlaSil
  14. Dostum blog süper olmuş ilerki zamanlarda askerdeki hatıratını eklersin artık :))) Favorite'ye ekledim Şükrü BATAR log yeni trend olacak dersek yanlış demiş olmayız:)))))

    Tolga:)

    YanıtlaSil
  15. Teşekkürler Tolgacım iyi dileklerin için:)tabi neden olmasın askerlikle ilgilide bişeyler yazarım ;)

    YanıtlaSil